Sinteza tuturor reglementărilor fiscale recente
Soluții practice – Consultanță personalizată

18 iulie 2020
Bucuresti, World Trade Center, Seminar Online

2 ore de prezentare + 1 ora de intrebari si raspunsuri/consultanta personalizata

In urma recentei crize provocate de pandemie, Guvernul Romaniei si autoritatile publice, au luat o serie de masuri, multe dintre ele modificate ulterior de mai multe ori, pentru diminuarea socului si efectelor secundare economice ale raspandirii virusului COVID – 19 asupra mediului de afaceri din Romania, in special pentru companii si ONG-uri.

Am pregatit in premiera impreuna cu cei mai buni specialisti in domeniu si in urma unei documentari riguroase din cele mai autorizate surse, primul seminar clasic in cadrul caruia veti afla toate informatiile corecte si necesare pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia din plin de toate aceste masuri, in aceasta vreme de criza pe care o traversam cu totii.

Veti avea posibilitatea de a trimite intrebari si spete legate de tematica de mai jos imediat dupa inscrierea dumneavoastra, dar si in timpul seminarului desfasurat in sala.

Veti primi raspuns la fiecare dintre aceste intrebari in timpul si la sfarsitul seminarului. Mai mult decat atat, veti putea urmari intrebarile si raspunsurile pentru toti participantii de la aceasta sesiune.

Intoarcerea in salile de curs are loc intr-un cadru de maxima siguranta, atat pentru membrii echipei cat si pentru toti cei ce calca pragul salilor. Contam pe responsabilitatea fiecaruia dintre noi, motiv pentru care am investit multe resurse din dorinta de a obtine un mediu propice pentru reluarea seminariilor si cursurilor.

Sanatatea ramane printre primele noastre prioritati, dat fiind acest fapt au fost luate o serie de masuri importante. Acestea se aplica de la intrarea in locul de desfasurare al evenimentului cat si in timpul desfasurarii acestuia. Salile au fost toate dotate cu echipamente si dezinfectanti. Se vor dezinfecta mainile tuturor celor care intra in locatie si se va masura temperatura conform reglementarilor temporare in vigoare.

Chiar daca lucrurile sunt putin diferite fata de cum eram obisnuiti, activitatea noastra continua in aceeasi nota de profesionalim si entuziasm cu care v-am obisnuit pana in prezent. Va invitam pe aceasta cale sa reluati alaturi de noi activitatea de training sub indrumarea unora dintre cei mai buni traineri si specialist, asa dupa cum am obisnuit si in trecut.

Derulati mai jos pentru vizualizarea tematicii de baza in pagina sau descarcati oferta cu tematica integrala in .pdf prin click pe iconita din dreptul butonului „PREZENTARE” din partea dreapta a acestei pagini.

CINE SUNT LECTORII

Colaborator al World Trade Institute de 15 ani, Domnul Cristian Radulescu este lector si speaker la numeroase conferinte si seminarii pe teme de TVA, impozitare si preturi de transfer.
Domnul Cristian Radulescu, licentiat al Facultatii de Finante si Contabilitate a Academiei de Studii Economice din Bucuresti, are 14 ani de experienta in consultanta fiscala locala si internationala la Taxhouse, Andersen, Ernst & Young si PriceWaterhouseCoopers. Este de asemenea consultant fiscal autorizat de Camera Consultantilor Fiscali, expert contabil autorizat de CECCAR si evaluator inregistrat ANEVAR. Are o bogata experienta in numeroase companii multinationale si mari companii romanesti, fiind implicat in importante restructurari fiscale si acordand consultanta pe probleme fiscale locale si internationale pentru varii activitati corporatiste, fuziuni, divizari si reorganizari pentru clienti din diverse industrii, revizii fiscale, due diligence fiscal.
De asemenea este specializat si in legislatia de TVA a Uniunii Europene si a fost activ implicat in asistenta acordata Ministerului Finantelor Publice pentru alinierea legislatiei romanesti la directivele europene.

  • 09:00
  • 3 ore
Curs

Tematica

  1. Starea de alerta:
    • Masuri ce isi inceteaza aplicabilitatea dupa starea de urgenta;
    • Aspecte esentiale in vigoare prin Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19.
  2. Facilitati fiscale si bonificatii:
    • Facilitati pentru platitorii de impozit pe profit si impozit pe veniturilor microintreprinderilor;
    • Bonificatii acordate pentru impozitul pe venit si contributiile sociale declarate prin Declaratia Unica;
    • Bonificatii pentru plata la termen a anumitor obligatii fiscale;
    • Facilitati generale: anulare dobanzi si penalitati de intarziere, amanari termene impozite, anulare impozit specific, credit fiscal pentru sponsorizari, facilitate plati anticipate.
    • Masuri de sprijin destinate angajatilor si angajatorilor in contextul COVID-19: decontarea unei parti din salariu si conditiile acesteia, sprijin pentru anumite categorii de varsta, somaj tehnic pentru cei cu restrictii;
    • Tratamentul fiscal al unor avantaje salariale modificat in aceasta perioada prin numeroase acte normative;
    • Masuri fiscale TVA in contextul COVID-19: taxare inversa, scutire de TVA, modificari TVA solicitata la rambursare;
    • Facilitati fiscale pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor si amanari la plata chiriei;
    • Masuri in sfera impozitelor si taxelor locale in contextul COVID-19;
    • Alte prevederi relevante;
    • Alte facilitati acordate prin modificarea Codului de procedura fiscala si Legii contabilitatii.
  3. Inlesniri, reesalonari, restructurarea si anularea unor obligatii fiscale:
    • Anularea obligatiilor accesorii: ce presupune – conditii generale, ce fel de taxe, cine beneficiaza, situatii specifice, exceptii, aspecte practice – pasii de indeplinit;
    • Restructurarea obligatiilor bugetare restante la 31 martie 2020: obiectul restructurarii, ce obligatii bugetare fac obiectul restructurarii, masurile de restructurare ce pot fi luate, conditii pentru debitori, planul de restructurare, termene;
    • Anularea obligatiilor fiscale accesorii si situatia particulara a contribuabililor aflati in inspectie fiscala la data de 8 august 2019;
    • Esalonarea obligatiilor fiscale restante.
  4. Masuri fiscale in perioada COVID-19 si post COVID-19:
    • Implicatii fiscal si oportunitati concrete – impozit pe profit, TVA (oportunitati pentru tratament creante, stocuri, mijloace fixe, contracte de inchiriere, TVA la incasare).
  5. Sesiune de intrebari si raspunsuri la spetele participantilor.

Descarcati prin click pe iconita din dreptul butonului „PREZENTARE” din partea dreapta, oferta completa in .pdf ce contine tematica integrala cu toate subiectele ce vor fi dezbatute.