Urmariti-ne pe facebook

Abonati-va la newsletter pentru a fi la curent cu ultimele seminarii lansate!

  • Oct
  • 20

Aplicarea IFRS de catre operatorii economici

  • Perioada: 20 – 22 octombrie 2017
  • Locatie: SINAIA, Hotel International
  • SAU
  • Perioada: 10 – 12 octombrie 2017
  • Locatie: BUCURESTI, World Trade Center
  • Lector: Georgeta PETRE

De ce sa particip la acest seminar?

Seminarul se adreseaza economistilor din entitatile care sunt obligate sa intocmeasca situatii financiare anuale in baza Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS).

De asemenea, seminarul se adreseaza si altor persoane care doresc sa cunoasca implicatiile aplicarii IFRS asupra pozitiei financiare si performantei entitatilor pe care le reprezinta.

Vor fi prezentate principalele aspecte practice referitoare la aplicarea IFRS si de catre societatile si companiile cuprinse in lista anexa la OMFP 666/2015.

Desigur nu va lipsi nici sesiunea de intrebari si raspunsuri in cadrul careia va vor fi lamurite toate aspectele asupra carora veti mai avea intrebari, indiferent daca se incadreaza in tematica enumerata mai jos sau sunt din alta zona a sferei IFRS. De altfel vor fi acceptate si propuneri si spete conexe acestei tematici si venite din partea dvs anterior seminarului pe baza unui chestionar.

Va garantam raspunsul din partea lectorului la toate nelamuririle dumneavoastra legate de tematica anuntata mai jos! Un raspuns avizat, rezultat din experienta vasta si studiul aprofundat!

Click pentru Oferta Completa si Talonul de Inscriere

TEMATICA

Principalele diferente intre prevederile cuprinse in Standardele Internationale De Raportare Financiara si cele cuprinse in reglementarile contabile aprobate prin OMFP 1802/2014, cu modificarile si completarile ulterioare:

  • IAS 16 – Imobilizări corporale;
  • IAS 38 – Imobilizări necorporale;
  • IAS 36 – Deprecierea activelor;
  • IAS 2 – Stocuri;
  • IAS 20 – Contabilitatea subvenţiilor guvernamentale şi prezentarea informaţiilor legate de asistenţa guvernamentală;
  • IAS 37 – Provizioane, datorii contingente şi active contingente;
  • IAS 18 – Venituri;
  • IFRS 15 – Venituri din contractele cu clientii;
  • IAS 21 – Efectele variaţiei cursurilor de schimb valutar;
  • IAS 19 – Beneficiile angajaților;
  • IAS 23 – Costurile îndatorării;
  • IAS 8 – Politici contabile, modificări ale estimărilor contabile şi erori;
  • IAS 10 – Evenimente ulterioare perioadei de raportare;
  • IAS 1 – Prezentarea situațiilor financiare

Retratarea informatiilor cuprinse in balanta de verificare intocmita potrivit OMFP 1802/2014 pentru obtinerea balantei de verificare potrivit IFRS:

  • LEGISLATIA CARE REGLEMENTEAZA APLICAREA IFRS: Prevederi cuprinse in acte normative; Obligatii si responsabilitati privind conducerea contabilitatii in conditiile aplicarii IFRS.
  • ORGANIZAREA SI CONDUCEREA CONTABILITATII IN CONDITIILE APLICARII IFRS: Prevederi generale; Contabilizarea unor operatiuni economico-financiare; Prezentarea unor informatii in situatiile financiare anuale individuale.
  • INTOCMIREA SITUATIILOR FINANCIARE ANUALE IFRS: Prevederi generale; Situatia pozitiei financiare; Situatia de profit sau pierdere precum si alte elemente ale rezultatului global; Situatia modificarilor capitalurilor proprii; Situatia fluxurilor de trezorerie; Note.
  • APLICAREA PENTRU PRIMA DATA A IFRS: Obiectivul situatiilor financiare anuale cu scop general; Primele situatii financiare anuale in conformitate cu IFRS; Politici contabile; Estimari; Explicatii privind trecerea la IFRS si reconcilieri; Utilizarea valorii juste drept cost presupus; Indrumari pentru implementarea IFRS 1; Tratarea efectelor hiperinflatiei, IAS 29; Corectarea erorilor contabile.
  • EXEMPLE DE OPERATIUNI CE POT FI EFECTUATE LA TRECEREA LA APLICAREA IFRS: Eliminarea elementelor care nu indeplinesc criteriile de recunoastere potrivit IFRS; Recunoasterea unor elemente potrivit IFRS, elemente care nu erau evidentiate potrivit OMFP nr. 1802/2014; Reclasificarea unor operatiuni ca urmare a trecerii la aplicarea IFRS; Evaluarea elementelor bilantiere potrivit IFRS; Corectarea unor erori.

Prezentarea va avea un caracter puternic interactiv.

De asemenea va avea loc la final o sesiune speciala de întrebari & raspunsuri la spetele participantilor, trimise anterior pe baza unui chestionar, dar si celor inopinate;

Program seminar:

  • 12 ore de instruire: astfel
    • BUCURESTI: marti, miercuri & joi (10-12 octombrie 2017), 09:30 – 13:30
    • SINAIA: vineri, 20 octombrie & sambata, 21 octombrie 2017

Taxa instruire:

  • 1190 lei + TVA
  • Discounturi: 3% – 2 persoane; 5% – 3 persoane; 7% – peste 4 persoane

Organizare & Inscrieri:

  • SERVICII HOTELIERE (OPTIONAL) Hotel International, SINAIA (20 – 22 octombrie 2017)
    • Cazare SG (2 nopti) + pensiune completa – 1 legitimatie masa – 990 lei (taxe incluse)
    • Cazare DB (2 nopti) + pensiune completa – 2 legitimatii de masa – 1190 lei (taxe incluse)
    • Se ofera cazare gratuita pt insotitor (in aceeasi camera cu participantul). Mic dejun inclus.
  • Inscrieri:
    • Fax: (021) 319 12 96
    • Email: wtib@wtib.ro
    • Tel: (021) 202 44 09
  • Persoana de contact: Silvan CONSTANTIN, 0724 413 568
  • Modalitate de plata:
    • Plata se face in favoarea Fundatiei World Trade Institute Bucharest, HJ 79/1995, Cod fiscal RO7806097, IBAN: RO35 BITR 0044 1006 4965 RO01, deschis la Veneto BANCA.
      Fisa de prezentare a programului impreuna cu prezentul Talon tine loc de contract de instruire intre parti.

Pentru inscriere va rugam sa completati formularul de mai jos si sa il trimiteti la:
Fax: (021) 319 12 96 ♦ Email: wtib@wtib.ro ♦ Tel: (021) 202 44 09

Click pentru Talonul de Inscriere

PARTENERI MEDIA:

  • Calendar Evenimente
  • FaraContabilitate